Klantenservice

Wij willen onze klanten zo goed mogelijk informeren over het bestelproces en over onze producten. Op deze pagina vindt u uitgebreide informatie over het bestellen, betalen en retourneren. Heeft u ondanks deze uitleg toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via de contactpagina.

Klik op de onderstaande onderwerpen om direct meer te lezen:
1. Prijzen in de webshop
2. Hoe kan ik bestellen?
3. Veilig online betalen &betaalmethodes
4. Verzendkosten en levering
5. Garantie
6. Retourneren en herroeping
7. Klachtenafhandeling

Prijzen in de webshop

Alle prijzen van de producten in onze webshop zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Hoe kan ik bestellen?

U kunt een bestelling plaatsen door eerst het gewenste product uit te kiezen via de pagina webshop. Indien van toepassing selecteert u de productvariant. Selecteer het gewenste aantal. Daarna klikt u op de groene knop "Winkelmandje" zodat u het product in uw winkelmandje plaatst.
Ga naar uw winkelmandje via de link die u nu in beeld ziet of via de knop rechtsboven. Controleer uw producten en klik op de groene knop "Afrekenen".
Vul op de pagina “Uw bestelgegevens” alle gevraagde informatie in. Deze informatie hebben wij nodig om contact met u op te nemen bij vragen of bijzonderheden. U dient akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en en de privacyverklaring en daarna klikt u op de groene knop "Bevestig bestelling".
Op de pagina “Uw bestelling” controleert u uw gegevens en de gekozen producten. Kies een betaalmethode en eventueel de naam van uw bank. Zodra u op de groene knop "Betalen" klikt wordt u doorgestuurd naar de betaalprovider en naar uw bank, alwaar u de betaalopdracht kan geven. Daarna komt u weer terug op de website en ziet u het resultaat van uw betaling. Bij een geslaagde betaling ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.

Veilig online betalen & betaalmethodes

U kunt uw bestelling veilig online betalen. De betaling wordt uitgevoerd door de betaalprovider Mollie BV. De verbinding tussen uw computer en de webshop/betaalpagina wordt beveiligd met een SSL/TLS encryptie. De aangeboden betaalmethodes zijn:
- iDeal (indien u over een Nederlandse bankrekening beschikt)
- Alle voorkomende soorten Credit cards
- Bank transfer, via een SEPA overboeking, achteraf betalen na levering van het product / de producten
Er worden aan u als klant geen transactiekosten in rekening gebracht.

Levering en verzendkosten

De levertijd verschilt per product. Raadpleeg de betreffende productpagina voor de werkelijke levertijd. Als het product op voorraad is zal de bestelling dezelfde dag worden verstuurd. Afhankelijk van de bezorgtijden, weekenden en feestdagen zal uw bestelling normaliter binnen Nederland binnen 24uur geleverd worden.
De verzendkosten kunt u vinden op de pagina verzendkosten en verschillen per land van bestemming. Pakketten worden verzonden via PostNL. Een Track&trace code wordt op verzoek aan u verstrekt. De verzendkosten voor producten die te groot of te zwaar zijn voor een normale verzending zullen via TransMission verstuurd worden. Op de productpagina, in het winkelmandje en op de betaalpagina ziet u welke verzendkosten er voor uw bestelling van toepassing zijn. Mocht u niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan zal uw bestelling opnieuw worden aangeboden. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden van de vervoerder. Producten die op het moment van bestellen niet op voorraad zijn zullen worden nageleverd in een aparte zending.

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voldoet het product niet aan de verwachting, dan kunt u het product aan ons retourneren door middel van de onderstaande retourprocedure.

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post (Roy's Special Tools, Moerheimstraat 87A, 7701 CC Dedemsvaart), of per e-mail info@rstools.nl) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen zo snel mogelijk, in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het product indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt, onbeschadigd, en in de originele verpakking retourneren.

Klachtenafhandeling

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u niet tevreden over onze producten of dienstverlening dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen via de contactpagina of telefonisch via 0523-615653. U ontvangt maximaal binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Download PDF informatieDownload PDF informatie: 1549893670modelformulier_voor_herroeping.pdf

Meer informatie op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Contact via Whatsapp

Deze website werkt het beste als u de cookies voor social media en statistieken accepteert.